Σε ένα παιχνίδι εντυπώσεων γύρω από τις, μη δημοσιεύσιμες πάντως, δημοσκοπήσεις αναμένεται να αναλωθούν μέχρι και την ύστατη ώρα τα επιτελεία Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ. Η κυβερνώσα παράταξη, που ανέτρεψε δικό της νόμο ο οποίος επέτρεπε τη δημοσίευση των δημοσκοπήσεων μέχρι και την τελευταία Παρασκευή πριν από τις κάλπες, είδε τον κύκλο δημοσίευσης των δημοσκοπήσεων να κλείνει με τη Ρηγίλλης να υπολείπεται, δημοσκοπικά, του ΠΑΣΟΚ.
Στα λίγα 24ωρα που απομένουν μέχρι τις κάλπες θα επιχειρήσει να αμβλύνει τη σχετική εντύπωση και να επηρεάσει τη διαμόρφωση του, κρίσιμου για την τελική έκβαση της εκλογής, «κλίματος νίκης». Σε αυτή τη λογική προφανώς εδράζεται και η χθεσινή τοποθέτηση (Real Fm) του γραμματέα της Ν.Δ. Λευτέρη Ζαγορίτη, ο οποίος ουσιαστικά επεκαλείτο στοιχεία δημοσκοπήσεων: «Εχει αυξηθεί κατακόρυφα η συσπείρωση των Νεοδημοκρατών, έχουμε εισροή από άλλους πολιτικούς χώρους τις τελευταίες ημέρες, ιδίως μετά το debate Καραμανλή - Παπανδρέου, η μέτρηση έδειξε ότι ο Καραμανλής κυριάρχησε κυριολεκτικά στην αναμέτρηση αυτή και κόσμος πάρα πολύς, επανακάμπτει στη Νέα Δημοκρατία».
Ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπακωνσταντίνου κατηγόρησε τη Ν.Δ. ότι επιτρέπει και απαγορεύει τη δημοσιοποίηση των δημοσκοπήσεων κατά πώς την εξυπηρετεί και κατήγγειλε τη Ρηγίλλης ότι βρίσκεται πίσω από επιλεκτικές διαρροές δημοσκοπικών στοιχείων. Υπαινικτικά δε, απείλησε ότι θα υπάρξουν διαρροές και από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ, σημειώνοντας προς τους δημοσιογράφους «εμείς γνωρίζουμε τι λένε οι κυλιόμενες και εσείς το γνωρίζετε πολύ καλά και στη Ν.Δ. το γνωρίζουν... ας είναι λοιπόν πιο προσεκτικοί».
Πάντως, τόσο ο κ. Προκόπης Παυλόπουλος όσο και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος σε χθεσινές τους παρεμβάσεις υπεραμύνθηκαν της απαγόρευσης, «φωτογραφίζοντας» προσπάθειες χειραγώγησης της κοινής γνώμης και υπενθυμίζοντας όσα συνέβησαν πριν από τις ευρωεκλογές. Στον αντίποδα, άλλα κυβερνητικά στελέχη τοποθετούνταν χθες εναντίον της πλήρους απαγόρευσης, προκρίνοντας ένα πιο ελαστικό θεσμικό πλαίσιο με περιορισμούς μόνον ως προς τη συχνότητα δημοσιοποίησης δημοσκοπήσεων ανά μέσο ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.